sâmbătă, 18 august 2012

Statusuuri cu pozee ;x





Atunci cand vezi ca toate au cazut pe capul tau . Ridica capul sus , se poate si mai rau . 



Cui ii pasa de tine , ramane acolo chiar si atunci cand gresesti ... Te invata , te corecteaza si te iarta ! 




Si am crezut ca te pot uita , insa de fiecare data ma mint pe mine insami , tu esti permanent in inima si mintea mea ... :|


Acum ma uit pe geam si zambesc . Ca-s totusi amintiri frumoase in care inca ma regasesc ...









Uneori nu îţi dai seama de adevărata valoare a unui moment, pâna când acesta nu devine o amintire.








Chiar dacă uneori ne dăm seama prea târziu de anumite lucruri.. important e că în final măcar ne dăm seama!








Păcat că te-ai schimbat. Păcat că străluceşti ca un diamant falsificat !









Fii civilizat cu toţii, sociabil cu mulţi, familiar cu câţiva, prieten cu unul/una şi duşmanul nimănui.









Viata poate fi inteleasa doar privind in urma ,dar poate fi traita doar privind inainte.







 Niciodată nu îţi cere scuze pentru că ai spus ce ai simţit. Este ca atunci când te-ai scuza pentru că eşti reală.






Aş face tot fără regrete. Nu mă joc, în joc sunt sentimente.









Pentru mine au contat acele momente cand fara sa vrei m-ai facut fericita :) ...


                            














Un scuteste`ma pentru cei care ma` vorbesc pe la spate . O imbratisare` pentru cei care 

imi sunt aproape . 





◦ Defectul meu este ca nu pot sta suparata . Mereu iert oamenii , desi nu merita ... 








◦ Hei, capul sus , fii tare , treci peste toate si zambeste in continuare.








Gata, am prietenii alături mereu . Ei mă susţin oricând, mă învaţă să fiu EU .






Zambeste celor ce te urasc sa simta ura ta,Zambeste celor pe carere ai iubesti,sa simta dragostea ta,Iar daca vreodata cei pe care ai iubesti te vor trada,zambeste sa simta indiferenta ta






Zambeste si arata-le ca nu-ti pasa. Zambeste chiar daca treci printr-o pasa proasta! 






Indiferenta mea, te v-a lovi puternic in piept. Atunci iti vei da seama ca nu mai pot sa te mai iert. 







Si astazi e o zi in care vreau sa zambesc ... O zi in care nu regret nimic ... Doar imi doresc ...







Nu m`ai lasat sa-ti arat cine sunt ,m-ai judecat inainte sa ajung la inima ta, nu se face asa.iubeste-ma pe mine nu imaginea mea.







Cine m-a ridicat când am căzut? Cine mi-a spus mereu: "Soro, capu' sus!" ? Cine mi-a fost alături la bine şi la greu




• Prin definitie, omul NU este diferit... ci indiferenta este cea care face diferenta !







• Lasă Trecutul în Urmă si Priveste în Viitor sau Aminteste'ti Trecutul si concepe un Viitor .







• Priveste-o! Ce vezi? E ea, e fata care desi a pierdut tot ce are, va reusi sa se ridicee si sa o ia de la capat.






Nu mai sunt,cum eram, Acum zambesc,atunci plangeam. Nu te mai cred,e prea banal...E o poveste pe final.:X




• Dar e tarziu acum incepi sa realizezi,tot ce iti ramane sunt niste amintiri ce dor Care nu le poate lua Si nu te poate opri din zbor





• Eu nu ţin cont c'afară plouă , că'i zăpadă sau rouă Mie nu'mi strică vremea stările cum vi se întâmplă vouă




# Încearcă să zâmbeşti şi urmează sfatul… Fii fericit, toate trec bă, dă-le dracu’!






# Şi când te văd întâmplător îmi aduc aminte de tot ce a fost, dar uitându-mă înapoi îmi zic: “Chiar n-are niciun rost !”




# Realitatea e mult prea dură atunci când dai de greu ! Visele se spulbură aproape instantaneu !







# Mulţi rostesc cuvântul "prietenie" , dar puţini îl înţeleg !






# Aş face tot fără regrete. Nu mă joc, în joc sunt sentimente.






# Era ciudat, dar începeam să mă obişnuiesc. Oricum , de răzgândit nu mă răzgândesc.






# Am învăţat să am răbdare. Că totu-ţi iese atunci când nimeni nu te crede-n stare.




# Toate trec .. aşa se spune, dar nimic nu trece fără să lase urme ..




# Plină de idei pentru o ieşire din banal. Acel copil ciudat cu acel ceva special.





Trăieşte în aşa fel viaţa, încât să nu-ţi pară rău de nici un pas făcut şi de nici un zâmbet dăruit cuiva...











Nu ma crezi in stare? Nici o problema. Nu ma cred nici eu. Dar fereste`te de ziua in care o sa prind tupeu











• Am invatat sa suport • viata e grea • Dar nu suport un tradator • Asta-i boala mea •







Ca un suflet de copil ce refuza sa creasca…mi`e egal cu zero ce crede lumea asta proasta




Cand ma barfesti,imi dai satisfactie…
Cand ma invidiezi,imi dai importanta…
Cand ma copiezi,imi dai valoare…
Orice ai face,pe mine nu ma doare`! \:d/



Zambetul e cea mai frumoasa arma atat pentru prieteni cat si pentru dusmani!




Mereu am fost asa , independenta! Mereu am fost rea , desi am parut inocenta!






» ” Ploua acum… Ar trebui sa te duci la geam si sa numeri picaturile de ploaie… atat de mult imi este mie dor de tine! “



Poarta-te frumos cu ea.Ca e prea mica si nu stie ce vrea.Spune-i da cand spune nu.Cand zambeste,zambeste-i si tu.Cand greseste nu o certa.Ca e prea mica si nu stie ce vrea` !




Daca razi, toti vor rade cu tine… daca plangi, vei plange singur… “






Nimeni nu îti poate da ceea ce-ti refuzi singur,dar nici nu-ti poate lua ce pastrezi în suflet !





Decat sa le dau satisfactie celor ce vor sa ma vada cazand, Mai bine ma daram Si o sa cad razand!




←♥→ Am invatat ca dureaza ani sa castigi increderea si ca doar intro secunda poti sa o pierzi←♥→




Ma pot increde mai mult in dusmani cinstiti decat in prieteni falsi.




Nu sunt perfcta! Stiu,.Am o gramada de defecte Dar n`am obligat pe nimeni sa ma accepte




Cei care ma critica si ma invidiaza vor doar sa ma schimbe…vor doar sa ma schimbe, pentru ca vad in mine ceea ce ei nu vor fi niciodata




!Lumea din jur mereu bârfeşte!Nu proceda la fel.Arată`le că tu ai trecut de acest nivel.Fii mai atent la ce scoţi pe gură!



Esti` atat de deaprte`!Un final` fericit.din `povesti neterminate`!


In viata nu trebuie sa compari nimic, ci doar sa traiesti clipa ca si cum ar fi ultima, si sa nu te mai gandesti la trecut...



Nu faci nimic. Ai impresia ca eu stau sa te astept. Dar de fapt eu ma indepartez incet.Te uiti atent . ma privesti cu regret. asupra mea nu vei mai avea nici un efect!




Căţi oare mai ştiţi ce înseamnă să iubeşti.Să ai fluturi în stomac şi să simţi că te topeşti.






Un zâmbet fals nu se observă mereu. Privirea, însă, nu poate minţi






Daca ai nevoie de prietenia mea si ne despart 100 de pasi, fa tu primul pas si le voi face eu pe celelalte 99 pentru tine.










Vrei sa ma schimbi ? Schimba`te tu primul,Tu esti doar personajul,Eu fac tot filmul









Niciodată să nu uiţi ce îţi spune cineva la nervi, pentru că atunci este momentul când adevărul iese la suprafaţă!








Fiecare parere ne afecteaza, fiecare jignire , fiecare cuvant ne face sa suferim , mai ales cand vine de la cineva drag:(








Oamneii vor se ne schimbe, sa ne faca ceea ca nu suntem , inainte de a gandi asta , amintesteti ca nici tu nu vrei sa fi schimbat de alti!





De ce peroanele la care tinem ne fac sa suferim?De ce fiecare vis se spulbera la fiecare cuvant aruncat aiurea ?De ce iubim fara sa vrem?





Cand esti prins in magia unei povesti , dupa un timp, iti dai seama ca se va termina.:-j





Fite`smekerii`talente dastea`nu merg`cu mine incearca`in alt mod`poate iti`merge mai bine;)






In viata nu trebuie sa renunti la ce iubesti , trebuie sa lupti pentru ceea ce doresti!:*:*




Cu fiecare raza de soare , cu fiecare adiere de vant , cu fiecare amintitre trecatoare , cu fiecare zi fara tine , cu atat imi este mai dor de clipele acelea;x .



Viata e facuta ca sa lupti nu ca sa te dai batuta;x



Zambeste dusmanilor tai ca sa'ti simta , zambeste prietenilor pentru ca sa'ti simta iubirea , zambeste celor ce te'au rani ca sa vada ca ai trecut mai departe!!Zambeste in fiecare zi pentru ca ai un motiv!;x


In viata nu totul tine de bani! In viata totul tine de a iubi si de a fi iubit , fara nicio obligatie;x;x





Fiecare fata are un vis , care de fiecare data e scris!;x





Fiecare zi e diferita , fiecare ora e speciala , fiecare iubire are o poveste:X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu