miercuri, 3 octombrie 2012

Statusuriii ;x

◦  Am avut speranţe , idei şi  dezamăgiri Şi din toate astea au rămas doar amintiri ! :-<

   Am rămas la fel de inocentă . Diferenţa e că acum nu îmi mai e frică de aparenţe. Nu-mi mai pasă de nimeni! Iubesc pe cine mă iubeşte! 

◦  Zâmbim în exces !:] . Asta doar pentru că noi nu avem motive serioase de stres ! ;D

◦  Si imi pare rau de tot ce s-a intamplat , stii bine . Cel mai mult imi pare rau ca am pus suflet pentru tine ! 

◦  Fumul te ameteste , ce bine , ametit te vreau langa mine . Cu vorbe frumoase nu tine ! Taci ,  ca-ti sta mai bine  ! 

◦  E greu sa uiti o persoana care ti-a dat atatea motive sa-ti amintesti de ea ... 

◦  Si am crezut ca te pot uita , insa de fiecare data ma mint pe mine insami , tu esti permanent in inima si mintea mea ... :|

◦  Intr`o lume atat de nebuna tu esti doza mea de liniste . :)

◦  Azi mi`am dat seama ca nu m`ai meritat 
  Azi pot sa spun sincer ca te`am uitat . :)

◦  Pun stop , in viata mea tu nu mai ai niciun loc . :)

◦  Vreau doar sa sti ca inca mai tin la tine si zi de zi mi`e dor de a ta privire ... 

◦  Nu incerca sa pari ceea ce nu esti . Intr`o zi vei regreta !

  De acum voi fi fata care eram înainte,fata care nu ştia să mintă,fata cuminte :x

  Iau totu`n gluma , nu mai pun suflet in nimic . Cand am cazut , mi-a fost foarte greu sa ma ridic .

◦  Momentul acela cand iti vine sa plangi asa tare , dar iti repeti in gand : "Trebuie sa fiu puternica ! " .

◦  Iubirea e un sentiment unic , care poate schimba o persoana la maxim . ^_^

◦  Nu ma crezi in stare ? Priveste-ma ! Daca poti , opreste-ma ! :*

◦  Nu-ti convine ceva ? Nu te mai baga ! Lasa totul exact asa !

◦  Dar toate au un sens , cand tu le dai un sens . ;x 

 Ia-ma de mana sa facem o plimbare , sa fim doar tu cu mine pan` la rasarit de soare , fara prieteni , fara timiditate , fara telefoane si apeluri ratate ... 

 ♥Daca sunt zile cand ma prefac ca nu vad minciunile , si cred anuminte cuvinte , o fac ori din dragoste , ori din indiferenta .

 Hey , ai bagat vreodata de seama ca pe acea inima e scris "fragila" ? 

 Iubesc sa ascult minciuni , cand stiu adevarul .

◦  Ea nu e O papusica s.o manevrezi cum vrei tu ! Vezi ca fata asta mica are in cap o mie de idei .

◦  Eu am crezut in tine , tu ai facut doar ce`ai vrut... si poate ai tinut la mine  , dar sa-mi arati nu ai stiut ! ;-j

◦  Sunt o copila ciudata , ce vrea mereu sa fie imbratisata !

◦  #. Timpu` se scurge`n [ RELUARE ]. =X

◦  Durerea te`a maturizat , te`a pus pe ganduri ! Te`a invatat sa citesti printre zambete si randuri . 

◦   #. Era ciudat ;-s . Dar incepeam sa ma obisnuiesc . oricum , de razgandit nu ma razgandesc [-x

◦  Rasul ei copilaresc ti`a ramas in adancu` sufletului . e inocenta , dementa , dulce cand vrea . si ar fi putut fi. doar a ta !

◦  #. Zâmbete în exces [ ]. Priviri pline de interes [ ]. Nici un motiv de stres [ ].

◦  Mai bine te prefaci ca nu`ti pasa. Si daca nu`ti pasa, nimic nu te mai afecteaza!; x

◦  Te-ai schimbat atât de tare . . oare' , ești tu sau' mi se pare ?! . :-J

◦ Vise si emotii , pe care le simtim cu totii , de la extaz la agonie lumea trece fara sa stie . 

◦   Iti zambesc ! Nu pentru ca te vreau inapoi , ci doar ca sa vezi ce ai pierdut !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu